Enviat per: Carol | 09/02/2011

Insomni

Són les tres de la matinada. Després de descarregar-me el capítol d'”Infidels” que he vist fa tan sols unes hores a la tele, me n’adono que potser estic un pèl enganxada. Però hi ha situacions memorables que repetides en la intimitat tenen molt de suc. De fet és una sèrie normaleta per a dones amb girs i embolics amorosos i passionals, però a mi em toca la fibra què voleu que us digui…

Però són les tres de la matinada i no tinc son. Ja em perdonareu si faig faltes de mecanografia o em deixo accents però des del llit amb el teclat del mòbil és fàcil cometre errades.

Aquí estirada al llit és quan no tens més remei que trobar-te amb tu mateixa. No pots ocupar el pensament amb coses banals i no hi ha res a fer. T’ataca frontalment. Jo intento evadir-lo imaginant vides paral•leles, històries que tan de bo em succeissin i fantasies variades. Però quan te n’adones que només són això, fantasies, i que la teva vida és una altra, et queda certa sensació de decepció.

Pel que veig al meu entorn, has d’evitar pensar en el que no tens per evitar angoixar-te pel que tens. Com a mínim em van dir una cosa molt semblant fa poc i vaig pensar-hi durant uns dies… Vaig veure que la opció que molta gent fa servir per ser feliç és mirar-se al mirall i els costats, però que eviten fer mitja volta i mirar per la finestra què fan els veïns i els peatons. Suposo que en certa manera en algun punt de la nostra vida ens haurem de conformar, però això em xoca bastant amb la idea de recerca permanent de felicitat.

En qualsevol cas, jo hauria d’intentar dormir, perquè aquestes indagacions segurament no em portaran a cap conclusió certera. Per sort, la meva ment pot experimentar la sensació de llibertat extrema de viure com, on i amb qui vulgui en els moments en què se’ns permet.

Molt bona nit, i feu bondage!

PD: Aquest serà el meu primer post publicat des del mòbil. A veure com surt…

Anuncis

Responses

  1. A part de la foto duplicada, es pot dir que ha sortit prou bé


Deixa un comentari

Categories

