Enviat per: Carol | 03/06/2011

Cançons que recordo, la meva infància

Sí, una infància estranya si escoltava això. Però estava al recull de cançons per colònies que repartien al meu cole, el Sant Gabriel (mai vaig saber si era Gabriel o Grabiel), i jo, irremeiablement la cantava.

“Y cada tarde al volver su esposo, cansado del trabajo la mira de rehojo. No dice nada porque lo sabe todo, sabe que es feliz así de cualquier modo. Porque él es quien le escribe versos, él su amante su amor secreto. Ella que no sabe nada, mira a su marido y luego calla.

Dime quien escribía versos, dime quien era. Quién le mandaba flores por primavera? Quien cada 9 de noviembre, como siempre sin tarjeta, le mandaba un ramito de violetas. ”

Anuncis

Responses

  1. Ostres! Quina por…

  2. Jajajajajaja!!! No, no tant… Estava dins d’uns cançoner que ens van repartir a l’escola, i a ma mare li agradava… Però no pensis, em fa més por Dover xD


Deixa un comentari

Categories

