Enviat per: Carol | 13/07/2011

Desvariejo (apunts interns II)

Hola! HOLA! 🙂
Ui, et veig contenta!! DONCS SÍ, CERTAMENT. I TU?
Doncs jo també, estic com tu, perquè sóc tu. AHHH.. SÍ. TENS RAÓ.
Vas solucionar aquells problemes interns teus? Et recordo feta un embolic… SÍ, ELS VAIG SOLUCIONAR. ESTIC MOLT MILLOR, TOTA JO.
Així doncs, vas treure tot aquell diu de pensaments? NO, PERÒ NO HO VAIG NECESSITAR. EL TEMPS CURA MOLTES COSES, I LA DISTÀNCIA LA RESTA. SENZILLAMENT TOT ALLÒ ES VA ESFUMAR.
I si no li vas posar solució, no tens por que torni? EN PART SÍ. PERÒ ARA JA SÉ QUÈ VAIG VIURE I COM. JO ESPERO QUE NO EM TORNI A PASSAR…
Podria tornar a passar, llavors? SÍ, ÉS CLAR. I PROBLABLEMENT TORNARIA L’EMBOLIC MENTAL, PERÒ ARA ESTIC BÉ, I PUC GAUDIR-NE. INTENTO NO AUTOGENERAR-ME PROBLEMES, COM VAIG FER L’ULTIM COP.
No estàs en contradicció amb tu mateixa? NO! VA SER TOT PLEGAT UN CÚMUL DE CIRCUMSTÀNCIES, DE REACCIONS, DE RELACIONS PERSONALS QUE NO VAN ANAR BÉ. CREC QUE ARA VEIG LES COSES DES DE LA DISTÀNCIA I PUC ENTENDRE QUÈ VA PASSAR.
No li vas posar solució als problemes… ALGUNS COPS LI HE TIRAT EN CARA A L’EFREN QUE INTENTA POSAR SOLUCIONS A TOT, I DE VEGADES NO HI HA SOLUCIONS POSSIBLES, SENZILLAMENT T’HAS D’ADAPTAR A LES SITUACIONS. CREC QUE M’HE ADAPTAT.
I no és covard? CREC QUE NO. ÉS SENZILLAMENT REALISTA I CONSEQÜENT.
Com que estic dins teu, sé quan li vas tirar en cara això a l’Efren. #ETFELICITOFILL
Què? RES, UN HASHTAG DE LA SEGONA HORA…
Ahh.. Val. Com deia, ara fa temps que no li dius, no? SÍ. QUAN LI DEIA LLAVORS HO FEIA PERQUÈ SABIA QUE NO HI HAVIA SOLUCIONS POSSIBLES A AQUELLES CIRCUMSTÀNCIES, PERÒ AMB EL TEMPS HE DESCOBERT QUE SÍ QUE N’HI HAVIEN. PEL MEU PARER, VAM ESCOLLIR UNA DE LES MILLORS.
Parlem del mateix, no? ESPERO QUE SÍ. D’AQUELLA SITUACIÓ QUE VAIG VIURE DURANT UN TEMPS… QUE EM VA AFECTAR TANT… ?
Sí, sí, parlàvem del mateix. M’estranya que siguis capaç de treure el tema amb aquesta facilitat. I A MI. 🙂
T’agrada parlar del tema? HOME, AGRADAR AGRADAR NO! PERÒ NO M’AFECTA! PUC FER-HO!
Què ha canviat dins teu? CERTAMENT, NO HO SÉ. VAIG CONÈIXER UNA PERSONA QUE EM VA DIR LES COSES QUE NECESSITAVA SENTIR.
I en 5 anys vols dir que ningú te les havia dit abans? NO EXACTAMENT LES MATEIXES, NI AMB AQUEST GRAU D’INFLUÈNCIA, SUPOSO.
L’Efren tampoc? EL QUE MENYS! AI SI ELL M’HO HAGUÉS DIT EN EL SEU DIA!
Per què creus que no ho va fer? PERQUÈ ÉS MASSA SINCER I PERQUÈ SUPOSO QUE NO VOL PARLAR D’AQUESTES COSES. COMPARAR, SAPS?
I necessitaves que et comparès? BÉ, TENIA UN SENTIMENT D’INFERIORITAT CLAR, IMPOTÈNCIA INFINITA COM EM VAN COMENTAR… SUPOSO QUE NECESSITAVA QUEDAR GUANYADORA EN ALGUNA COMPARACIÓ IMPORTANT PER A MI, I LA D’ELL ERA POTSER LA MÉS IMPORTANT.
Home, però si les comparacions són odioses… CERT, PERÒ EL NOSTRE CERVELL FUNCIONA A BASE DE COMPARACIONS.
Llavors, tu què li recrimines? RES!
Res… res? RES…! ENTENC QUE EL QUE NECESSITAVA SENTIR ERA TAN INFANTIL I D’UNA PASSIÓ TAN BAIXA QUE ALGÚ COM ELL NO HO ENTENGUÈS. A MÉS, PERQUÈ NO, DESTIL·LAVA CERTA CRUELTAT GRATUÏTA QUE ENTENC QUE NO ÉS EL MILLOR MÈTODE PER A SUPERAR TRAUMES.
Crueltat gratuïta? M’estàs espantant! JEJE, NO T’ESPANTIS. SENZILLAMENT, AMB LA IMPOTÈNCIA QUE SENTIA NECESSITAVA SABER QUE LA MEVA VIDA ERA MILLOR. DESPRÉS QUE INTENTÉS AMARGAR-LA, PODER DIR: HE TRIOMFAT.
Qüestió, que vas sentir el que volies? SÍ. EM VAIG SENTIR CRUEL I DOLENTA PER UNA ESTONA PER CONÈIXER CERTES COSES, I A MÉS ALEGRAR-ME’N D’AQUESTES. PERÒ EM VA ANAR BÉ.
Ah sí? En què? DONCS EM SENTO BÉ! CREC FINS I TOT QUE ALGUN DIA PODRÉ TREURE-LI IMPORTÀNCIA AL MEU PASSAT.
Wow, això semblava impossible feia uns mesos? MESOS? SETMANES!
Me n’alegro doncs. I JO 😀
Ja m’explicaràs si realment tot això és així de fàcil, i ho portes millor. DONCS SÍ, JA T’EXPLICARÉ. .
Adéu noieta. ADÉU… TU

Anuncis

Responses

  1. No entenc res, però espero que estiguis bé. Bé de tot allò que ningú pregunta, vull dir.

    • Jejejeje Perdona… Aquest blog és massa estrany… De vegades dic tonteries com de vegades dic coses que no s’haurien de dir. Em sap greu que, de cara al públic, sigui tan estrany. Però moltes gràcies per passar-t’hi sempre 🙂 I sí, estic molt bé. Comparat amb l’anterior post d’aquest tipus, estic moolt bé. Gràcies infiniiiiiites per interessar-te 😀

  2. Aquestes converses internes, tot i que després no les entengui ningú, són tot un exercici de salut. A mi m’ha costat molt de temps aprendre a tenir-les!

  3. Hola NaaN!! Quant de temps!!! Merci per passar-te per aquí 🙂

    I merci per entedre el post… L’has clavat totalment.


Deixa un comentari

Categories

